آنچه در این مقاله میخوانید :

بهترین برند فیلر زیر چشم

یکی از اعضای چهره که در زیبایی صورت نقش مهمی دارد و در نگاه اول به چشم دیگران می آید، چشم های شماست. مثلاً سیاهی و گودی زیر چشم، می تواند چهره ی شما را کسل و خسته نشان بدهد. یکی از راه حل های کمک کننده در این مورد، تزریق فیلر زیر چشم می باشد. باید قبل از تصمیم گرفتن در این مورد، کاملاً تحقیق کنید تا بهترین مارک فیلر زیر چشم انتخاب را داشته باشید.

تزریق فیلر زیر چشم چیست؟

از فیلر زیر چشم برای ایجاد شادابی و از بین بردن اثراتی مثل سیاهی، خستگی و گودی زیر چشم ها استفاده می گردد. تزریق فیلر زیر چشم، چشم های شما را شاداب تر و سرحال تر نشان می دهد و می تواند اثرات پیری را از چهره بزداید. بنابراین، تزریق فیلر زیر چشم بر اساس نظر پزشک متخصص، می تواند برای هر کسی موثر باشد.

فیلر زیر چشم به عنوان یک پر کننده، با روش تزریق در زیر پوست قرار می گیرد. فیلر زیر چشم معمولاً تشکیل شده از اسید هیالورونیک می باشد. البته بعضی از فیلرهای زیر چشم، ساخته شده از کلاژن، کلسیم و اسید لاکتیک می باشند. جنس فیلر زیر چشم از مواد طبیعی است که توسط بدن تولید می شود. فیلرها، باعث حفظ رطوبت سطح پوست می شوند.

بهترین فیلر زیر چشم

بهتر است برای انتخاب بهترین فیلر زیر چشم، پیش از هر اقدامی از پزشکی که متخصص این زمینه است کمک بگیرید. پزشک متخصص با بررسی پوست زیر چشم و عارضه های رخ داده برای آن، نوع ژل را برای تزریق به این ناحیه انتخاب می کند. داشتن اطلاعات در زمینه ی انواع ژل ها، به شما کمک می کند که با اطمینان خاطر به انجام تزریق ژل اقدام کنید.

همچنین بخوانید: تزریق چربی زیر چشم

1-ژل ژوویدرم

یکی از انواع ژل های موجود در بازار، ژل ژوویدرم است. این نوع ژل برای ناحیه های مختلف صورت، مورد استفاده قرار می گیرد. ماده اصلی ژل ژوویدرم، اسید هیالورونیک می باشد. در واقع اسید هیالورونیک، یک قند طبیعی در بدن به شمار می آید.

با بیشتر شدن سن و کاهش اسید هیالورونیک در بدن، چین و چروک ها ایجاد می شوند. هنگام تزریق ژل ژوویدرم به زیر چشم، هیالورونیک اسید آن باعث افزایش جذب آب می گردد. به همین دلیل ناحیه ای که تزریق فیلر در آن انجام شده است، برجسته تر می شود.

مزایای ژل ژوویدرم

از مزایای تزریق این ژل به زیر چشم، افزایش دادن خاصیت انعطاف پذیری پوست و هیدراته کردن آن است. این دو خاصیت، باعث کاهش دادن میزان چین و چروک در ناحیه ی هدف می شوند. اسید هیالورونیک به خطوط زیر پوست نفوذ می کند و با بافت های چربی زیر پوست، همبستگی ایجاد می کند. به این ترتیب، پوست بار دیگر خاصیت ارتجاعی و کشسانی خود را به دست می آورد.

علاوه بر این، طبق تحقیقات صورت گرفته در زمینه تزریق ژل، گزارش شده است که اسید هیالورونیک باعث تحریک کلاژن سازی در پوست می شود. از مزایای دیگر این ماده این است که به دلیل وجود این ماده در بدن، پس از تزریق ژل، احتمال بروز حساسیت بسیار کم خواهد بود.

ماندگاری این فیلر زیر چشم، با توجه به واکنش بدن هر فرد متفاوت می باشد. اما به طور متوسط می توان گفت ماندگاری ژل ژوویدرم به مدت ۶ تا ۱۸ ماه می باشد. این ماده به دلیل داشتن ساختار طبیعی، آسیبی به شما نمی رساند. در نهایت این ژل، جذب بدن می شود.

juvderm

2-ژل رستیلن

از برندهای دیگری که در بازار موجود است، می توان به ژل رستیلن اشاره کرد. این ژل نیز به هیالورونیک اسید وابسته است و بر مبنای آن تولید می شود. ژل رستیلن نیز برای ناحیه های مختلف صورت، به خصوص زیر چشم به کار می رود.

این فیلر حتی برای عمیق ترین و ریزترین چین و چروک ها در زیر چشم و اطراف آن کاربرد دارد. به همین دلیل فیلر زیر چشم مناسب و ایده آلی به شمار می آید. میزان ماندگاری ژل رستیلن به عنوان یک فیلر زیر چشم، حدوداً تا یک سال به طول می انجامد. رستیلن از انسجام مطلوب، سفتی متعادل و تورم نسبتاً کم برخوردار است.

Restylane_Defyne_Front

3-فیلر رستیلن سیلک

این فیلر زیر چشم، از نرم ترین نسخه های رستیلن می باشد اما بالاترین ظرفیت حجم دهی را دارد. این ژل نتیجه ی قابل توجهی به افراد دارای پوست زیر چشم نازک ارائه نمی دهد. به همین دلیل برای افرادی که پوست زیر چشم آنها نازک است، بهترین انتخاب نیست. با این حال این برند در رفع چین و چروک موثر می باشد.

فیلر رستیلن سیلک

4-فیلر زیر چشم استایلج

استایلج از بهترین برندهای ژل زیر چشم می باشد. این برند برای درمان امن و موثر خطوط صورت در بیمارانی که بیش از ۲۱ سال دارند، توسط سازمان FDA تایید شده است. این برند ژل، درمانی مناسب و کامل برای پوست های متفاوت می باشد.

استایلج باعث بهبود انعطاف پذیری پرکننده های پوستی می شود. در نتیجه خروجی مراحل درمان کاملاً طبیعی و مناسب خواهد بود. این فیلر زیر چشم برای رفع چین و چروک های متوسط تا خطوط بسیار عمیق بر روی صورت افراد کاربرد دارد. طبق آزمایش های سازمان FDA، میزان ماندگاری و اثر این فیلر زیر چشم، بین ۶ تا ۱۸ ماه می باشد.

stylage

5-فیلر زیر چشم بلترو

بلترو به عنوان یک فیلر زیر چشم، محبوب می باشد. تزریق این ژل بسیار آسان است. این ژل سفتی و سختی زیادی ندارد و دارای ماندگاری خوبی است. باید به این نکته توجه کنید که اگر گودی و تیرگی زیر چشم عمیق باشد، این فیلر زیر چشم، نتیجه ی کاملاً دلخواهی را ارائه نمی دهد.

این ژل متعلق به کشور آلمان است و از مرغوب ترین ژل های رفع کننده چین و چروک های سطحی می باشد. ژل بلترو پس از تزریق شدن به لایه ی سطحی درم پوست، نتیجه ی موثری نشان می دهد. این ژل، خطوط نیمه سطحی را نیز، در ناحیه ی زیر چشم رفع می کند.

به طور طبیعی استفاده از این ژل بی خطر است. امکان دارد مقداری قرمزی، تورم و همچنین درد و خارش ایجاد شود. حساسیت در ناحیه ی تزریق شایع است. عوارض جانبی به طور معمول با گذشت چند روز ناپدید می شوند. ماندگاری مطلوب، کیفیت زیاد و کارایی بالا از مزایای این ژل است. قیمت این فیلر زیر چشم با توجه به کیفیت آن، مقرون به صرفه است.

از مزایای دیگر این ژل، می توان به قابلیت انسجام بسیار عالی آن اشاره کرد. ذرات ژل بلترو، دارای گسترش پذیری زیرجلدی عالی هستند. غلظت اسید هیالورونیک در این پرکننده، مناسب ناحیه ی زیر چشم می باشد. خاصیت چسبندگی و کشسانی مطلوب ناحیه های حساس، از دیگر مزایای ژل بلترو می باشد.

همچنین بخوانید: ماندگاری تزریق چربی صورت

فیلر زیر چشم بلترو

6-فیلر زیر چشم آلیاکسین

ژل آلیاکسین حاوی اسید هیالورونیک است که برای آبرسانی و کشیدن غیر تهاجمی پوست استفاده می شود. این فیلر زیر چشم نتیجه ای طبیعی و ایمن ارائه می دهد. این ژل علاوه بر ناحیه ی زیر چشم، برای ناحیه هایی مانند چین و چروک گردن نیز، مورد استفاده قرار می گیرد. این ژل برای تقویت زیبایی طبیعی و جوانسازی دارای عملکرد بالایی است.

ژل آلیاکسین نتیجه ی زیبایی شناختی متعادلی را ارائه می دهد. این ژل خاصیت ارتجاعی پوست را افزایش می دهد و سبب حفظ هیدراتاسیون می گردد. آلیاکسین دارای اثر لیفت طبیعی با عمل بیولوژیکی است و سبب تحریک بازسازی ساختارهای کلاژن درم می شود. این فیلر زیر چشم، گودی و تیرگی زیر چشم و خطوط چین و چروک آن را از بین می برد.

همچنین بخوانید: درمان چروک دور چشم (پنجه کلاغی)

تزریق ژل آلیاکسین به زیر چشم، غیر تهاجمی است و نیازی به عمل جراحی ندارد. از مزایای دیگر تزریق این فیلر زیر چشم، می توان به بی خطر و بدون درد بودن آن اشاره کرد. درمان با ژل آلیاکسین سریع است و وقت زیادی را از شما نمی گیرد. اگر تزریق این فیلر زیر چشم توسط پزشک متخصص و با ظرافت انجام شود، اثردهی زودهنگام و ماندگاری بالایی دارد.

پرکننده های اسید هیالورونیک از مواد طبیعی تولید می شوند و با گذر زمان در بدن حل می شوند. در صورتی که نتیجه ی تزریق دلخواه بیمار نباشد، پزشک می تواند نتایج را به راحتی برگرداند. تزریق ژل آلیاکسین به عنوان فیلر زیر چشم، باعث بهبود ظاهر می شود و به چهره شادابی می بخشد.

فیلر زیر چشم آلیاکسین

7-فیلر زیر چشم نیوویا

این فیلر زیر چشم، حاوی اسید هیالورونیک، اسیدهای آمینه-گلیسین و ال پرولاین می باشد. ترکیبات ژل نیوویا، از ترکیبات اصلی ساخت کلاژن می باشد. این فیلر زیر چشم با کیفیت و کم غلظت، برای رفع چین و چروک، پف و سیاهی زیر چشم کاربرد دارد. غلظت کم اسید هیالورونیک در این فیلر، به اهمیت ناحیه زیر چشم و حساسیت آن بر می گردد.

این ژل از ایمنی بالایی برخوردار می باشد و باعث افزایش کیفیت پوست می گردد. قیمت فیلر زیر چشم نیوویا مقرون به صرفه است. این ژل برای اصلاح علائم پیری، اصلاح خطوط ظریف و رفع چین و چروک ها به ویژه در اطراف چشم ها مورد استفاده قرار می گیرد.

فیلر زیر چشم نیوویا تولیدی از کشور ایتالیا و سوییس می باشد. این پرکننده از وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی مجوز دارد. ماندگاری اثر تزریق این ژل، تا ۶ ماه می باشد. این پرکننده، یکی از انواع بهترین برند فیلر زیر چشم می باشد. تولید و طراحی این برند از سال ۲۰۱۲ میلادی آغاز شده است.

ژل نیوویا

8-فیلر زیر چشم پرفکتا فاین لاین

این ژل، یک پرکننده حاوی هیالورونیک اسید است. این فیلر زیر چشم به منظور رفع چین و چروک های زیر چشم و خطوط سطحی مورد استفاده قرار می گیرد. ژل پرفکتا فاین، کمترین میزان حجم دهی و بیشترین میزان سیال بودن را در بین خانواده ی پرفکتا دارد. تزریق این ژل باعث جوانسازی، بهبود رنگ، لطیف و نرم شدن پوست ناحیه ی هدف می شود.

فیلر زیر چشم پرفکتا فاین، مزایای زیادی دارد. برخورداری از ایمنی بالا و نتایج سریع بعد از تزریق، از مزایای این ژل می باشد. همچنین غیر تهاجمی بودن این پرکننده ی درمانی و زیبایی، از دیگر مزیت های آن به شمار می آید. در صورتی که بیمار از نتایج رضایت نداشته باشد، این ژل با تزریق آنزیم هیالورونیداز تجزیه و تخلیه می شود.

تزریق این برند از فیلر زیر چشم، به لایه ی فوقانی سطح پوست انجام می شود. با توجه به ادعای شرکت سازنده، در ساخت فیلر زیر چشم پرفکتا فاین، از بهترین مواد استفاده شده است. ماندگاری اثر این پرکننده با توجه به ناحیه ی هدف، بین ۶ تا ۱۰ ماه می باشد. قیمت این فیلر زیر چشم، از سایر محصولات خانواده ی پرفکتا، گرانتر می باشد.

 ژل پرفکتا فاین لاین

9-فیلر زیر چشم رووفیل فاین کره

ژل رووفیل فاین کره، یک پرکننده ی پوستی غیر تهاجمی و نرم است. این ژل برای درمان انواع چین و چروک های دست و صورت مثل خطوط سطحی، خطوط نرم و جای زخم های پوستی کاربرد دارد. ژل رووفیل فاین کره، از بهترین فیلرهای زیر چشم می باشد.

این پرکننده دارای فرمول خاصی از پپتیدهای بیومتریک و اسید هیالورونیک متقابل است. به همین دلیل نتیجه ای ماندگارتر و طبیعی تر از سایر فیلرها بر پایه هیالورونیک اسید دارد. در نتیجه این فیلر زیر چشم باعث نرم و صاف شدن پوست می شود. رفع خطوط سطحی زیر چشم، ترمیم فرورفتگی و افتادگی چشم و بهبود جای اسکار و زخم، از کاربردهای این ژل برای زیر چشم است.

این ژل دارای ماندگاری پایدار و بالایی می باشد. به طور متوسط ماندگاری ژل رووفیل فاین کره بر روی پوست حدود ۱۰ ماه می باشد. غلظت بالای اسید هیالورونیک در این ژل باعث تجزیه ی آسان و سریع آن می گردد. این پرکننده با گذر زمان جذب یکنواختی خواهد داشت. این فیلر زیر چشم، باعث افزایش کلاژن سازی و خاصیت ضدالتهابی می شود.

 ژل مدل فاين رووفيل کره

10-فیلر زیر چشم نورامیس لیدوکائین دار

ژل نورامیس لیدوکائین دار یکی از انواع بهترین برند فیلر زیر چشم می باشد. تزریق این ژل به منظور رفع چین و چروک های ثابت و عمیق پوست می باشد. این برند از برندهای ایمن و پرمصرف است و برای جوانسازی پوست مناسب می باشد. این فیلر زیر چشم از نوع هیالورونیک اسید تک فاز است. همچنین این برند، دارای 0/3 درصد لیدوکائین برای کاهش درد تزریق است.

این برند از فیلر زیر چشم با توجه به پرمصرف بودن آن، مزایای زیادی دارد. پدیدار شدن نتایج، بلافاصله بعد از تزریق و ایمنی بسیار بالا از مزایای این نوع فیلر زیر چشم است. در این ژل از هیالورونیک اسید با منشا غیر حیوانی استفاده شده است. همچنین داشتن مجوز سازمان غذا و داروی آمریکا، از دیگر مزیت های این برند است.

Neuramis-Lidocaine

 

11-فیلر زیر چشم آلاینا M8

ژل آلاینا تولیدی از کشور آلمان می باشد. فیلر زیر چشم آلاینا در بازار از جایگاه خوبی برخوردار است. این برند یکی دیگر از انواع بهترین برند فیلر زیر چشم می باشد. در ساخت ژل آلاینا از مدرن ترین تکنولوژی روز استفاده شده است. در ساخت این ژل از هیالورونیک اسید با غلظت ۸ میلی گرم بر میلی لیتر استفاده شده است.

از فیلر زیر چشم آلاینا بیشتر برای رفع گودی زیر چشم استفاده می شود. این ژل به دلیل غلظت کمی که دارد برای رفع خطوط سطحی ناحیه های متخلف صورت مثل زیر چشم، کاربرد دارد. از ژل آلاینا برای رفع پف و سیاهی زیر چشم نیز، استفاده می شود. مزایای زیاد این برند فیلر زیر چشم، باعث منحصر به فرد شدن آن شده است.

همچنین بخوانید: انواع راه های بالا کشیدن گوشه چشم

این ژل با بدن انسان سازگاری زیستی دارد و بدون عوارض جانبی قابل تجزیه می باشد. از مزایای دیگری که دارد می توان به ایمنی بسیار بالای آن اشاره کرد. همچنین در ساخت این پرکننده از موادی که منشا حیوانی دارند، استفاده نشده است.

ماندگاری فیلر آلاینا ام ۸ با توجه به غلظت پایین هیالورونیک اسید و نواحی هدف که عموماً پوستی حساس دارند، محدود است. به طور معمول اثر تزریق این ژل تا ۶ ماه ماندگار می باشد. برای ادامه ی تاثیر آن، باید مجدداً تزریق انجام شود.

alayna m8

ماندگاری برند فیلر زیر چشم

ماندگاری اثری که فیلر زیر چشم دارد، با توجه به فرمولاسیون تولید محصول و ترکیبات آن متغیر است. علاوه بر این، موارد متعددی در ماندگاری اثر فیلرها نقش دارند. مواردی مثل تزریق اصولی و مراقبت های قبل و بعد از تزریق فیلر زیر چشم، در ماندگاری آن موثر هستند. انتخاب پرکننده مناسب با توجه به سن بیمار نیز، در مدت ماندگاری اثر دارد.

قیمت برند فیلر زیر چشم

قیمت برندها با توجه به میزان ماندگاری و عملکرد آنها متفاوت هستند. بیشتر پرکننده های زیر چشم وارداتی هستند و قیمت ثابتی ندارند. همچنین با توجه به مارک و برند فیلر زیر چشم، قیمت آن متفاوت است. همچنین هزینه ی انجام فیلر زیر چشم، به حجم ژل تزریق شده نیز بستگی دارد.

سوالات متداول

1- آیا تزریق فیلر زیر چشم درد دارد؟

خیر. این تزریق بدون درد است.

2- تزریق فیلر زیر چشم چقدر طول می کشد؟

تزریق حدوداً ۳۰ دقیقه طول می کشد.

3- تزریق فیلر زیر چشم چه عوارضی دارد؟

متداول ترین عوارض این تزریق، تورم، کبودی و ناراحتی موقت در ناحیه ی تزریق است. تزریق با کانولا از خطر پاره شدن عروق خونی جلوگیری می کند.

4- چه سنی مناسب تزریق فیلر زیر چشم است؟

انجام این تزریق برای افرادی که سن ۱۸ سال به بالا دارند، مناسب است.

5- آیا استفاده از فیلر زیر چشم خطر دارد؟

اگر تزریق فیلر زیر چشم توسط یک متخصص با تجربه که گواهی تخصصی مناسب و مجوز انجام کارهای زیبایی دارد انجام شود، خطری ندارد. برای انجام این کار حتماً درباره متخصص تحقیق کنید.

دکتر حمیدرضا بهمنی
دکتر حمیدرضا بهمنی

متخصص طب اورژانس و متخصص پوست، مو و زیبایی در کلینیک واقع در سعادت آباد تهران است.

کلینیک دکتر بهمنی ارائه دهنده بروزترین خدمات پوست، مو و زیبایی از جمله مزوتراپی، هایفوتراپی، تزریق ژل و انواع فیلرها در صورت و لب، تزریق چربی صورت، لیفت صورت با نخ و عمل زیبایی بلفاروپلاستی می باشد.

دکتر حمیدرضا بهمنی
دکتر حمیدرضا بهمنی

متخصص طب اورژانس و متخصص پوست، مو و زیبایی در کلینیک واقع در سعادت آباد تهران.
کلینیک دکتر بهمنی ارائه دهنده بروزترین خدمات پوست، مو و زیبایی از جمله مزوتراپی، هایفوتراپی، تزریق ژل و انواع فیلرها در صورت و لب، تزریق چربی صورت، لیفت صورت با نخ و عمل زیبایی بلفاروپلاستی می باشد.

ارتباط با ما

شما عزیزان می توانید جهت دریافت مشاوره و تماس با دکتر بهمنی با استفاده از راه های ارتباطی زیر با ما در تماس باشید.

و یا فرم زیر را تکمیل نمایید تا ما با شما تماس بگیریم.

مطالب مرتبط

سوالات خود را به صورت رایگان از پزشک اینجا بپرسید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *