آنچه در این مقاله میخوانید :

زاویه سازی صورت مردان در【سال ۱۴۰۳】✅

زاویه سازی صورت مردان به چه صورت است؟

یکی از نواحی تأثیرگذار در زیبایی صورت، شکل و حالت چانه‌هاست. داشتن صورتی تعادل‌یافته از نظر زیبایی‌شناسی، به عبارتی داشتن صورتی که ممکن است در هالیوود مورد توجه قرار گیرد، به یک موضوع مهم در جامعه تبدیل شده است. تمامی افراد، از زنان و مردان، در تلاشند تا با روش‌ها و تغییرات مختلف در بخش‌های مختلف صورت خود، به تعادل مناسبی دست یابند. شکل چانه، بینی و فاصله‌ی بین آنها از جمله مواردی هستند که برای رسیدن به تعادل صورت، باید به آنها توجه کرد. ما در این مقاله قصد داریم درباره‌ی زوایای فک مردانه و اهمیت جراحی در این زمینه، همچنین مزایای آن بحث کنیم. برای اطلاعات بیشتر، همراه ما باشید.

 

زاویه سازی صورت آقایان

 

هدف از زاویه سازی صورت مردانه چیست؟

زاویه سازی صورت آقایان و تبدیل صورت به شکل “V” یکی از روش‌های پرکاربرد در زیبایی‌سازی صورت است که بیشتر به دنبال زیبایی بیشتر و جلوگیری از پیری صورت است. این روش به‌طور عمده توسط افرادی که در زمینه مدلینگ و فعالیت‌های مشابه فعالیت دارند، جستجو می‌شود.

زاویه سازی فک مردان به سه هدف اصلی تقسیم می‌شود:

  1. برجسته کردن چانه: با این روش، چانه فرد به‌طور قابل توجهی برجسته‌تر می‌شود که باعث زیبایی و جلوگیری از ظاهر پرتی صورت می‌شود.
  2. لاغر کردن صورت: این جراحی به منظور کاهش حجم صورت و ایجاد ظاهری لاغرتر و تعادل‌یافته‌تر انجام می‌شود.
  3. کوچک کردن فک: این روش برای کاهش اندازه فک و تنظیم نسبت‌های صورت به‌کار می‌رود، که نتیجه آن زیبایی و هماهنگی بیشتری در صورت فراهم می‌آید.

چه روش هایی برای زاویه سازی صورت در آقایان است؟

زاویه‌سازی یا کانتورینگ موقتی صورت

متأسفانه بسیاری از افراد برای رسیدن به زیبایی، به دنبال روش‌هایی با کمترین تهاجم و هزینه مناسب می‌گردند، بدون اینکه به موقت بودن و عوارض بعدی آن توجه کنند. تزریق ژل و چربی یک روش موقت است که دارای ماندگاری کوتاهی است، بنابراین فرد در دوره‌های مختلف (هر ۶ ماه) مجبور است به ترمیم و تمدید ژل‌های تزریقی بپردازد و هر بار نیاز به دوره‌ی نقاهت پس از آن را تحمل کند.

درباره کانتورینگ صورت بخوانید.

زاویه‌سازی صورت به صورت دائمی با جراحی

زاویه‌سازی صورت با جراحی یک روش تهاجمی است که تحت بیهوشی کامل قابل انجام است. در این روش، پزشک متخصص با ایجاد برش‌هایی در ناحیه فک یا چانه، نواحی مورد نیاز برای ترمیم و بهبود را علامت‌گذاری می‌کند. از ابزارهای خاص جراحی برای حالت‌دادن به نقاط علامت‌گذاری شده استفاده می‌شود و نواحی اضافی برش می‌خورند یا در صورت لزوم، پروتزهایی برای افزایش حجم و تغییر شکل فک و چانه قرار می‌دهند.

زاویه‌سازی صورت مردان

بسیاری از افراد فرض می‌کنند که زاویه‌سازی صورت فقط برای خانم‌ها مناسب است و به شان یک آقا نمی‌آید که به صورت خود دست بزند. اما هر فردی حق دارد تا با ایجاد تغییرات، به رفع نقاط ضعف صورت خود بپردازد. زاویه‌سازی صورت در آقایان یکی از روش‌های افزایش جذابیت و افزایش مردانگی در این دسته از افراد است. تغییرات در ناحیه چانه و فک بر اساس استخوان‌بندی و توازن اجزای یک صورت مردانه و با توجه به جنسیت هر فرد قابل انجام است، زیرا تخصصی‌های زیبایی زاویه‌سازی صورت آقایان را به عنوان بخشی از برجسته نمودن فک و چانه‌ها می‌بینند.

چه مردانی کاندیدای مناسبی برای زاویه‌سازی صورت هستند؟

  • مردانی که دارای فک پهن و عرض هستند.
  • آقایانی که چانه گرد و کوتاه دارند.
  • افرادی که خط فک مشخص و واضحی در چهره ندارند.
  • مردانی که صورت گرد دارند.
  • زاویه‌سازی برای صورت کشیده با چانه باریک و دراز مناسب است.
  • افرادی که گونه لاغر و صاف دارند.
  • زاویه‌سازی صورت برای افرادی که حجم صورت خود را از دست داده‌اند، مناسب است.

سخن پایانی :

برای زاویه سازی صورت مردان با هر روشی بهتر است که با یک پزشک مجرب و متخصص مشورت کنید و همچنین برای انجام این نوع از عمل حتما توسط پزشک انجام شود ،دکتر بهمنی با تجربه بالایی که در ضمینه زاویه سازی فک در آقایان را دارند میتوانند تجربه بسیار عالی را برای شما به نتیجه برسانند.

اگر نظر خاصی دارید حتما با ما در قسمت پایین صفحه در میون بزارید.

 
دکتر حمیدرضا بهمنی
دکتر حمیدرضا بهمنی

متخصص طب اورژانس و متخصص پوست، مو و زیبایی در کلینیک واقع در سعادت آباد تهران است.

کلینیک دکتر بهمنی ارائه دهنده بروزترین خدمات پوست، مو و زیبایی از جمله مزوتراپی، هایفوتراپی، تزریق ژل و انواع فیلرها در صورت و لب، تزریق چربی صورت، لیفت صورت با نخ و عمل زیبایی بلفاروپلاستی می باشد.

دکتر حمیدرضا بهمنی
دکتر حمیدرضا بهمنی

متخصص طب اورژانس و متخصص پوست، مو و زیبایی در کلینیک واقع در سعادت آباد تهران.
کلینیک دکتر بهمنی ارائه دهنده بروزترین خدمات پوست، مو و زیبایی از جمله مزوتراپی، هایفوتراپی، تزریق ژل و انواع فیلرها در صورت و لب، تزریق چربی صورت، لیفت صورت با نخ و عمل زیبایی بلفاروپلاستی می باشد.

ارتباط با ما

شما عزیزان می توانید جهت دریافت مشاوره و تماس با دکتر بهمنی با استفاده از راه های ارتباطی زیر با ما در تماس باشید.

و یا فرم زیر را تکمیل نمایید تا ما با شما تماس بگیریم.

مطالب مرتبط

سوالات خود را به صورت رایگان از پزشک اینجا بپرسید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *