آنچه در این مقاله میخوانید :

هزینه تزریق انواع ژل لب در【سال ۱۴۰۳】✅

فیلرها موادی هستند که به کمک آنها به پوست یا ناحیه خاصی از بدن، حجم و شکل داده می شود. تزریق ژل لب یا استفاده از مواد فیلری مانند اسید هیالورونیک صورت می گیرد. در اینجا به بحث هزینه درمان تزریق ژل لب می پردازیم.

نوع برند استفاده شده در کلینیک دکتر بهمنی
قیمت
برند نیویا
هر سی سی ۴ میلیون ۷۰۰
برند روفیل و نورامیس
هر سی سی ۳ میلیون ۴۰۰
برند الیاکسین
هر سی سی ۵ میلیون ۸۰۰

برای استعلام قیمت حتما با شماره 09129281494 تماس حاصل فرمایید.

به دلیل نوسانات دلار قیمت اعلام شده ثابت نمی باشد.

همچنین بخوانید راهنمای کامل : تزریق ژل لب

هزینه تزریق ژل لب چقدر است؟

هزینه به صورت جلسه ای حساب می شود. در هر جلسه سرنگ یا ویال 1 میلی لیتری پر می شود. اگر مقداری از ژل پس از درمان، باقی بماند، برای جلسه بعد میتوان آن را نگهداری کرد.

قیمت نیم سی سی ژل لب چقدر است؟

قیمت نیم سی سی ژل لب بر اساس قیمت کامل ژل لب محاسبه میشود که تقریبا نصف هزینه یک سی سی است.

چه عواملی بر هزینه تزریق ژل لب تاثیر می گذارند؟

عوامل متعددی در هزینه تزریق ژل لب تاثیر گذار هستند از جمله موقعیت جغرافیایی مطب، تخصص پزشک و هزینه تجهیزات و امکانات. علاوه بر اینها، موارد زیر نیز در تعیین هزینه این درمان زیبایی، نقش دارند:

  • مقدار ژل تزریق شده

مقدار ژل و تعداد ویالها، تعیین کننده اصلی قیمت درمان برجسته کردن لب می باشند. هنگامی که می خواهید برای این درمان اقدام کنید، معمولا پزشک تخمین میزند چه مقدار فیلر نیاز دارید. بیشتر افراد با یک یا دو ویال به نتیجه رضایت بخش می رسند.

با این حال برخی افراد برای برجسته تر کردن لبها ترجیح می دهند سه ویال استفاده کنند به خصوص کسانی که لبهایشان خیلی نازک است.

باید توجه داشته باشید که حجم بیشتر تزریق، ریسک صدمه دیدن بافتها، حرکت فیلر و مسدود شدن رگهای خونی را افزایش می دهد.

  • نوع فیلر

انواع مواد برای برجسته کردن لبها استفاده می شوند و هر کدام ماندگاری، موفقیت و هزینه متفاوتی دارند. اسید هیالورونیک یک ترکیب طبیعی در بدن است که قابلیت بالای ترکیب با آب دارد. این ماده به عنوان ژل کارآمد و کم خطر برجسته کننده لب استفاده می شود و روش محبوبی برای این منظور است. هزینه آن بر اساس هر سرنگ، محاسبه می شود. زمانی کلاژن پر مصرف ترین فیلر لب بود و امروز هم به فراوانی مورد استفاده قرار می گیرد اگر چه به اندازه اسید هیالورونیک محبوبیت ندارد. یکی از دلایل آن کوتاه مدت بودن نتایج است. همچنین برخی افراد به آن آلرژی نشان می دهند.

روش دیگر برجسته کردن لبها، تزریق چربی است که یک روش دائمی برجسته کردن لب محسوب می شود و شکلی حجیم و طبیعی به لب می بخشد اما روشی تهاجمی تر از روشهای دیگر است و عوارضی هم ممکن است داشته باشد.

مطلب پیشنهادی : راهنمای کامل تزریق فیلر لب

بهترین ژل برجسته کننده لب

بهترین ژل برجسته کننده لب چیست؟

بیشتر کارشناسان معتقدند در حال حاضر کارآمدترین و کم خطرترین روش، تزریق اسید هیالورونیک است. نتایج آن بلافاصله است و عوارض آن بسیار کم می باشد.

آیا ژل تزریق شده به لب، بعد از مدتی حرکت می کند؟

از نظر تئوری، همه فیلرهای تزریقی پوست قابلیت حرکت و جا به جایی دارند به خصوص اگر توسط فردی که تخصص و تجربه کافی ندارد، کار شوند. حرکت اسید هیالورونیک را با هیالورونیداز میتوان به شکل موثری درمان کرد.

تزریق کم فشار و کم حجم فیلر ظرف چند جلسه (به جای تزریق یکباره و زیاد آن)، تا حد زیادی خطر حرکت ژل را کاهش می دهد. همچنین پرهیز از فعالیت شدید و ماساژ صورت پس از درمان، به جلوگیری از این عارضه کمک می کند.

کدام ژل لب دائمی است؟

کدام ژل لب دائمیست و هزینه آن چقدر است

ژل هایی که به لبها تزریق می شوند دائمی نیستند. اسید هیالورونیک و کلاژن، به طور متوسط 6 ماه تا نهایت 1 سال دوام دارند. از آنجایی که تزریق چربی صورت سالها دوام می آورد، روش دائمی برجسته کردن لبها محسوب می شود.

همچنین ایمپلنت سیلیکونی یا مواد سنتزی دیگر نیز نتیجه دائمی دارند. با این حال این روشها تهاجمی هستند.

همچنین بخوانید : ماندگاری تزریق ژل لب چقدر است؟

چکار کنیم نتیجه تزریق ژل لب ماندگاری بیشتری داشته باشد؟

برای حفظ نتایج، توصیه می شود هر سال یک یا دو بار تزریق را تکرار کنید.

آیا میتوان ژل لب را تخلیه کرد؟

فیلرهای اسید هیالورونیک قابل برگشت هستند. اگر از نتیجه درمان زیبایی لب خود راضی نیستید یا کبودی، ورم یا عوارض دیگری را تجربه می کنید و می خواهید ژل لبتان را خالی کنید، میتوانید درمان تخلیه ژل را در پیش بگیرید.

برای تخلیه ژل اسید هیالورونیک، آنزیمی به نام هیالورونیداز استفاده می شود که اسید هیالورونیک را حل و تجزیه می کند. 48 ساعت تا 2 هفته ممکن است طول بکشد تا نتیجه نهایی حاصل شود.

توجه داشته باشید از آنجایی که این آنزیم از منبع حیوانی گرفته شده است، در برخی افراد ممکن است آلرژی ایجاد کند. میتوان با تست آلرژی پیش از درمان، از عدم آلرژی به این ماده اطمینان حاصل کرد. با این حال برخی افراد با تاخیر واکنش آلرژی نشان می دهند که باعث می شود در آنها بروز آلرژی قابل پیش بینی نباشد.

 
 
دکتر حمیدرضا بهمنی
دکتر حمیدرضا بهمنی

متخصص طب اورژانس و متخصص پوست، مو و زیبایی در کلینیک واقع در سعادت آباد تهران است.

کلینیک دکتر بهمنی ارائه دهنده بروزترین خدمات پوست، مو و زیبایی از جمله مزوتراپی، هایفوتراپی، تزریق ژل و انواع فیلرها در صورت و لب، تزریق چربی صورت، لیفت صورت با نخ و عمل زیبایی بلفاروپلاستی می باشد.

دکتر حمیدرضا بهمنی
دکتر حمیدرضا بهمنی

متخصص طب اورژانس و متخصص پوست، مو و زیبایی در کلینیک واقع در سعادت آباد تهران.
کلینیک دکتر بهمنی ارائه دهنده بروزترین خدمات پوست، مو و زیبایی از جمله مزوتراپی، هایفوتراپی، تزریق ژل و انواع فیلرها در صورت و لب، تزریق چربی صورت، لیفت صورت با نخ و عمل زیبایی بلفاروپلاستی می باشد.

ارتباط با ما

شما عزیزان می توانید جهت دریافت مشاوره و تماس با دکتر بهمنی با استفاده از راه های ارتباطی زیر با ما در تماس باشید.

و یا فرم زیر را تکمیل نمایید تا ما با شما تماس بگیریم.

مطالب مرتبط

سوالات خود را به صورت رایگان از پزشک اینجا بپرسید